Viru

Müügitingimused

  1. Tasumine AS SOKOTEL ürituse e-pileti eest toimub läbi Swedbank, SEB, Danske, Nordea, LHV ja Krediidipanga internetipankade.
  2. Peale eelbroneeringu tegemist saadab AS SOKOTEL piletisüsteem ostja poolt esitatud e-mailile lingi, mille kaudu ostja saab sooritada elektroonilise makse, ülekanne peab toimuma 15 minuti jooksul peale lingi saatmist, makse ebaõnnestumise korral eelbroneering tühistatakse.
  3. AS SOKOTEL palub ostetavate piletite detailid kontrollida toote/teenuse valiku ja ostu sooritamise hetkel, hilisemaid pretensioone ei rahuldata.
  4. Ostetud piletid kehtivad ainult piletil märgitud kuupäeval ja kellaajal toimuvale üritusele
  5. Piletite tagasiostu ja kasutamata jäänud piletite rahalist kompenseerimist AS SOKOTEL ei teosta.
  6. Sissepääsuks AS SOKOTEL üritusele tuleb esitada väljatrükitud veebipilet või kuvada nutiseadmest triipkoodiga pdf-pilet. Väljatrükitud veebipileti esitamise või triipkoodi kuvamise võimaluse puudumisel on vajalik esitada tellimuse number.
  7. KGB muuseumi sooduspiletite ostmisel on muuseumi giidil õigus küsida muuseumisse sisenejalt soodustust tõendavat dokumenti.
  8. Kõikide piletite hinnad sisaldavad käibemaksu.
  9. Restoran Merineitsi kabareeõhtule piletite ostmisel paigutab arvutiprogramm külalised istuma parimatele saadavaolevatele kohtadele saalis. Ostes kabareeõhtu pileteid veebilehelt www.viru.ee, nõustub ostja arvutisüsteemi poolt valitud parimate saadaolevate kohtadega.
  10. AS SOKOTEL siseruumides toimuvatel üritustel on suitsetamine (sh e-sigaretid) keelatud. Suitsetamine on lubatud ainult ööklubis Amigo ja pubis, kus see peab toimuma selleks ette nähtud suitsuruumis.
  11. AS SOKOTEL töötajatel on õigus üritusele mitte lubada ilmsete joobetunnustega, tugevate isiklike hügieeniprobleemidega või muul moel teisi ürituse külastaid häirivaid isikuid.
  12. AS SOKOTEL töötajatel on õigus kõrvaldada ürituselt kaasavõetud söök ja jook ning muud keelatud ained. Kõrvaldatud esemed tagastatakse omanikule pärast ürituse lõppu.
  13. Külm- ja tulirelvade kaasatoomine AS SOKOTEL üritustele või teeninduskohtadesse on keelatud.
  14. Ürituse turvalisuse tagamiseks on AS SOKOTEL töötajatel õigus paluda külastajatel ette näidata oma kottide sisu.
  15. AS SOKOTEL töötajatel on õigus kõrvaldada ürituselt teisi külastaid või ürituse toimumise korda häirivaid isikuid ilma neile piletiraha tagastamata. Raskema korrarikkumise puhul on AS SOKOTEL töötajatel õigus korrarikkujat kinni pidada kuni politseile üleandmiseni.
  16. AS SOKOTEL ei avalda oma klientide isikuandmeid kolmandatele osapooltele v.a. juhtudel kui seda näeb ette Eesti Vabariigi seadus.
  17. Võimalike tõrgete ja küsimuste korral pöörduge palun AS SOKOTEL müügiteeninduse poole: viru.reservation@sok.fi või telefonil +372 6809300.
  18. Ettevõtte juriidilised andmed: AS SOKOTEL, Viru väljak 4, 10111 Tallinn, Eesti. Registrikood: 10953787, KMKR: EE100840636.

Andmekaitsejuhendid

S Groupi hotellide ja restoranide privaatsuspoliitika

  • Töötleme S-rühmas isikuandmeid eesmärgiga pakkuda sulle võimalikult head teenust. Me säilitame hotelli- ja restoraniklientide, äripartnerite ja oma personali isikuandmeid. Isikuandmete hulka kuuluvad näiteks eesnimi, perekonnanimi, telefoninumber ja teenuse kasutamist puudutav teave.
  • Oleme S-rühmas korraldanud isikuandmete töötlemise erinevates registrites vastavalt andmete kasutusotstarbele. Näiteks S-Card püsikliendiregistri andmeid kasutatakse vaid püsikliendisuhte haldamiseks.
  • Enamikku meie hotellide ja restoranide poolt kasutatavaid registreid haldab SOK Matkailu- ja ravitsemiskauppa keti keskne juhtimisüksus. Samasl ajal on ka võimalik, et meie allüksused tegutsevad oma isikuandmete registrite iseseisvate vastutavate töötlejatena.

Isikuandmete töötlemine

  • Milliseid isikuandmeid me sinu kohta kogume
  • S-rühma isikuregistrites töödeldakse klientide, personali ja äripartnerite isikuandmeid. Igas registris töödeldavad andmed tuginevad vastava registri andmete kasutusotstarbele. Töötleme isikuandmete registrites vaid kasutusotstarbe seisukohalt vajalikke andmeid.
  • Milleks me sinu isikuandmeid kasutame
  • Kasutame S-rühma andmeregistrite andmeid igas registris eraldi määratletud eesmärgil. Need eesmärgid võivad registrist sõltuvalt olla näiteks kliendisuhte haldamisega seotud tegevused.
  • Kust me sinu isikuandmeid saame
  • S-rühma isikuandmete registris on peamiselt sinu enda antud andmed, mille sa sisestad hotelli broneerides või restoranis lauda kinni pannes
  • Isikuandmete töötlemise õiguslik alus
  • Isikuandmete töötlemiseks S-rühma isikuandmete registris on mitu õiguslikku alust, nagu seadus, leping, sinu nõusolek või õigustatud huvi..
  • Kes töötleb sinu isikuandmeid
  • Sinu isikuandmeid töötlevad vaid need S-rühma ja meie teenusepakkujate töötajad, kelle tööülesannete hulka see tegevus kuulub. Töötleme sinu isikuandmeid alati hoolikalt ja järgime head andmetöötlustava.
  • Lisainfot kõigi andmetöötlusega seotud küsimuste kohta leiab iga isikuandmeregistri andmekaitsetingimustest.